Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

Snart dags att åka

Av Jesper Hägglund - 5 maj 2012 22:52

Besöket hos min son blir av woohoo !

Känns som om det är dags att ta tag i saker nu för jag vet att jag kommer att må bra av det .

Inget mer huvud nergrävt i sanden och inget mer bränsle åt alla tvivlare .

Troligtvis blir det en träningsfridag imorgon , men jag känner att det gör inget , för jag gör något annat som betyder mycket för mig och som förhoppningsvis kommer att leda till någonting bra ;)





Reach to the sky from the bottom .

Living up the dreams that have all came true.

Now im trying to reach to the stars from the heavens.

Never giving up like they thought i do.

THIS IS ALL I KNOW.


Vad man än vill uppnå i livet så skall man ALDRIG låta tvivlarna ta ens drömmar ifrån en och har man nått botten i något så kliver man upp och klättrar sakta uppåt steg för steg.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jesper Hägglund - 9 maj 2012 19:15


Hej är fortfarande väldigt seg idag om det beror på sömnbrist eller att jag håller på att bli sjuk (Hemska tanke! ) vet jag inte. Som vardagen ser ut nu så är det svårt att låta bli träningen även om man inte känner sig helt bra i kroppen  självkla...

Av Jesper Hägglund - 8 maj 2012 21:59

Har inte så mycket att säga idag och det kan ha kopplingar till mina ansträgningar klev upp 6 i morse och var ute och gick en hyfsad promenad på morgonen . Har nu senare under dagen gymmat ganska hårt för att avluta det hela med mera cardio på löpb...

Av Jesper Hägglund - 7 maj 2012 22:43


Jaha då blev det en liten paus ifrån bloggandet då , dels för att jag varit lite upptagen och dels för att jag haft mina tankar riktade åt ett annat håll. först och frömst så var jag ju och hälsade på min son vilket var en riktig höjdare ! Det ga...

Av Jesper Hägglund - 5 maj 2012 15:24


Jahapp då är vi halvvägs in på helgen och i vanlig ordning så har man varit och tränat , oddsen på att man skulle vila en dag eller två är numera nästan nere på noll. Att träna smart och lyssna på kroppen är en sak att sen göra det en annan!   Just...

Av Jesper Hägglund - 4 maj 2012 17:51


Jahapp då var träningen överstökad igen då , det blir nästan lite tomt när man gjort den fast egentligen borde det väl vara skönt att det är helg osv . Under normala omständigheter så hade jag med all sannolikhet också tyckt det att få umgås med si...

Presentation


En 35 årig gubbe med en himla massa problem och lika många funderingar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bildarkiv

Hälsobloggar

Styrketräning Bloggportal och forum för styrk

Träningsbloggar | Styrketräning.net

Skapa flashcards