Alla inlägg under maj 2012

Av Jesper Hägglund - 3 maj 2012 20:23

Det var riktigt skönt att få simma och sola lite , förhoppningsvis kan jag få sova inatt utan en massa grubblande .

Trots att jag INTE skulle gymma något alls så kunde jag självklart inte låta bli att springa ner i det lilla gymmet på badhuset och göra 80(!) Chins , vilket är den enda fördelen med min alltför stora viktnedgång dvs att chinsen går lättare .

Jag har ju satt igång planen med att bränna bort lite överskottsfett sedan någon månad tillbaka men pga min psykiska obalans så blir kaloriunderskottet alledes för stort med för lite mat och för stora träningsdoser.

Alla som har mått riktigt dåligt någon gång vet kanske hur svårt det är att ta det lugnt eller sitta still när tankarna bara snurrar i huvudet hela tiden så därför blir det inte bra resultat alls .

Men det jag kommit fram till är att jag ÄNDÅ tänker fullfölja min plan endast för att inte göra något halvdant och istället kämpa för att förbättra mitt mående.

Som det märks så är det väldigt mycket negativt prat här men det känns skönt för mig att skriva av mig , eftersom jag befinner mig i en livskris och detta är just nu min enda "ventil ".

Mycket beror på att jag precis gått ur en relation och jag börjat inse mina fel och brister , jag kommer sakna den  tjejen som jag förlorat  rätt mycket känns det som !

Men så några ups också då det ringde på min tel medans jag var och simmade och tydligen skall jag på en anställningsintervju i dagarna och sånt gillar vi !!

En annan positiv överaskning är att jag lyckats nå fram tillmin sons mamma igen och det verkar kunna som om jag kanske kommer att få träffa dom igen ....hoppas hoppas saknar min son så det gör ont i hela kroppen ibland blir fan tårögd bara jag tänker på honom. Jag har gått och burit på så mycket sorg inom mig dom sista åren så det känns som om jag får släppa ut lite varefter så det inte brakar sönder helt inombords. Infogar en bild på min för tillfället väldigt klena kropp ....men jag lovar det blir bättring i framtiden !  

Av Jesper Hägglund - 3 maj 2012 15:43

Detta är tänkt att främst vara en blogg som inriktar sig på min stora passion och hobby men kommer också att handla mycket om tankar och funderingar  i mitt just nu väldigt röriga liv.

Förväntar mig inte att jag kommer att ha några som följer min blogg, och hoppas också att inte så många i min närhet hittar hit eftersom jag har för avsikt att vara ganska uppriktig om hur uppfuckat mitt liv egentligen är och att det enda som egentligen fungerar är just min träning !

Sitter just nu och inväntar en bil så jag kan åka iväg och simma några längder och få röra på min ömma kropp lite i vattnet .

Tog precis dom sedvanliga   2st Ala

                                          2st 7-keto

                                          2st multvitamin

                                          2st Joint relief   Trots att det är vila ifrån gymmadet idag .

Nu kom bilen så nu är det dags att packa väskan ! Mår skit btw sov inte en blund inatt och går runt med avgrundsångest

=C 

Auf wiedersehn.

Presentation


En 35 årig gubbe med en himla massa problem och lika många funderingar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bildarkiv

Hälsobloggar

Styrketräning Bloggportal och forum för styrk

Träningsbloggar | Styrketräning.net

Skapa flashcards